A terméket sikeresen hozzáadta! ( tételek) Kosár megtekintése.

Vásárlás a VapeBar Store áruházzal FAQ's

Fiókkal Kapcsolatos Kérdések

Nem, vendégként is leadhatod a rendelést. A fiók létrehozása azonban lehetővé teszi, hogy nyomon kövesd a megrendeléseid, megtekinthesd a rendelési előzményeket, és gyorsabb rendelési és fizetési folyamatokat élvezhess a jövőbeli vásárlásoknál.
A fiókodhoz a weboldalunk jobb felső sarkában található „Fiókom” ikonra kattintva férhetsz hozzá. Onnan a regisztráció során megadott e-mail címeddel és jelszavaddal tudsz bejelentkezni.
Ha elfelejtetted jelszavad, a bejelentkezési oldalon található „Elfelejtett jelszó” linkre kattintva visszaállíthatod azt. Kövesd a jelszó visszaállításához megadott utasításokat.

Kedvezmények & Kuponok

Kedvezménykódot a pénztárfolyamat során alkalmazhatsz. A vásárlás befejezése előtt egyszerűen írd be a kódot a kijelölt mezőbe.
Általában csak egy kedvezménykód használható fel rendelésenként, hacsak a promóció feltételei másként nem rendelkeznek.
Az érvényes kedvezmények csak a teljes árú termékekre vonatkoznak. Akciós termékre sajnos nem lehet kuponkódot alkalmazni.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy kedvezményes kódjaink csak egyszeri használatra szólnak. Ha a megrendelésed törlik vagy visszaküldik, a kódot nem tudod másodszor is felhasználni. Továbbá, a kedvezményes kódok nem vonhatók össze az oldal egyéb akcióival. Kérjük, ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@vapebarstore.com címen, szívesen segítünk!
Hírlevelünkre való feliratkozáskor kapsz egy üdvözlő e-mailt, amely utasításokat tartalmaz arra vonatkozóan, hogyan igényelheted a 10%-os kedvezménykódot. Ha nem kaptad meg az e-mailt, kérjük, ellenőrizd a spam mappát, vagy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a contact@vapebarstore.com címen.
Iratkozz fel hírlevelünkre az azonnali információkért, és kövess minket a közösségi oldalainkon! (instagram,tiktok)

Rendeléssel Kapcsolatos Kérdések

Miután a megrendelésed sikeresen leadtad, kapsz egy visszaigazoló e-mailt. Be is jelentkezhetsz fiókodba, hogy nyomon kövesd a rendelésed állapotát. Ha nem kaptál visszaigazoló e-mailt, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@vapebarstore.com címen!
Megrendelési információid elérheted, ha bejelentkezel fiókodba, és a „MyOrders” (Megrendeléseim) részre kattintasz.
A szállítási idő a kiszállítás helyétől és a kiválasztott szállítási módtól függően változhat. Ha a szokásosnál hosszabb szállítási időt tapasztalsz, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal a contact@vapebarstore.com e-mail címen és segítünk neked!
A visszaküldött csomagok esetében a használt fizetési módtól függően különböző eljárásaink vannak: Előre fizetett megrendelések: Ha előre fizettél, és nem tudtad átvenni a rendelését, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a contact@vapebarstore.com e-mail címen. A kérésnek megfelelően újraküldjük a megrendelést, vagy elindítjuk a visszatérítést. Utánvétes megrendelések: Sajnos nem áll módunkban az utánvéttel fizetett megrendeléseket újraküldeni. Ilyen esetekben kérjük, fontold meg a megrendelés újbóli elküldését a weboldalunkon keresztül. Ha bármilyen segítségre van szükséged ezzel a folyamattal kapcsolatban, fordulj hozzánk bizalommal.
Igen, minden termékünkhöz gyártói garancia jár. Kérjük, hogy sérülés vagy bármilyen hiba esetén azonnal lépj kapcsolatba velünk a contact@vapebarstore.com címen.
Rendszeresen feltöltjük készleteinket, de a feltöltési időpontok változhatnak. Kérjük, iratkozz fel a termékoldalon található értesítésekre, hogy értesítést kaphass, ha a termék újra raktáron van. Iratkozz fel hírlevelünkre és kövessen minket közösségi oldalainkon! (instagram.tiktok)
Ha le szeretnéd mondani a rendelésed, kérjük, a lehető leghamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a rendelésszám megadásával. A megrendeléseket csak akkor lehet törölni, ha még nem készítették elő szállításra. A contact@vapebarstore.com címen érhető el az ügyfélszolgálatunk.
Ha hiányzik egy termék, vagy bármilyen sérülés vagy hiba van, ne aggódj! Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a contact@vapebarstore.com-on, és készségesen megoldjuk a problémát!
Kérjük, azonnal lépj kapcsolatba ügyfélszolgálati csapatunkkal a rendelésszám megadásával és a módosítani kívánt adatokkal. Mindent megteszünk, hogy kérésed teljesítsük, ha a megrendelést még nem dolgoztuk fel.
Korábbi megrendeléseid megtekintheted, ha bejelentkezel fiókodba, és belépsz a „Rendelési előzmények” részbe.
Könnyedén újra megrendelheted ugyanazokat a tételeket, ha meglátogatod a rendelési előzményeket, és kiválasztod az újra megrendelni kívánt tételeket.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Az EU-n belül szállítunk. Ellenőrizheted, hogy szállítunk-e az országodba, ha ellátogatsz a „Szállítás és fizetés” részre az oldalunkon (link). Ha további kérdésed van, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal a contact@vapebarstore.com e-mail címen.
A rendelés feladásakor kapni fogsz egy e-mailt a nyomon követési kóddal. Alternatívaként bejelentkezhetsz a fiókodba, hogy megtekinthesd a megrendelés állapotát és a nyomon követési információkat, vagy nyomon követheted a megrendelésed a futárszolgálat oldalán a megadott számmal.
A szállítási idő a szállítási címtől és a kiválasztott szállítási módtól függően változik. A nyomon követési kóddal megtekintheted a rendelésed állapotát.
A rendelésed diszkréten csomagoljuk és biztonságos módon szállítjuk, hogy minden országba biztonságos legyen a kézbesítés.
A megrendeléseket általában a feladástól számított 1-2 munkanapon belül feladjuk.
Kapsz egy e-mail értesítést, amint a megrendelésed elküldtük. Emellett bármikor bejelentkezhetsz a fiókodba, hogy ellenőrizd a rendelésed állapotát.
A másnapi szállítási lehetőség a kiszállítás helyétől és a kiválasztott szállítási módtól függően elérhető lehet. Kérjük, a konkrét információkért lépj kapcsolatba velünk a contact@vapebarstore.com címen.
Logo

Üdvözlünk a VapeBar Store oldalán!

Az oldal megtekintéséhez nagykorúnak kell lenned.

Nem